۲ هزار بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد
۲ هزار بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

۲ هزار بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

با حضور امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، ۲ هزار بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.
شناسه خبر : 1079883 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در حاشیه توزیع 2 هزار بسته گوشت قربانی که توسط برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) برای توزیع در بین نیازمندان در اخیتار کانون های مساجد قرار گرفته است، اظهار کرد: صبح امروز در مراسمی به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور آیت الله خاتمی، امام جمعه زنجان و احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ۲ هزار بسته گوشت قربانی توسط ۴۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره توزیع شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان اینکه برای این دوره از طرح قربانی شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره پیش بینی شده است، گفت: این بسته ها توسط 40 باب کانون فرهنگی و هنری در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مرحله سه تن گوشت قربانی توزیع شد، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 73