جشن غدیر در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد
جشن غدیر در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد

جشن غدیر در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد

جشن عید غدیر با اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی و ایستگاه شادیانه غدیر در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد.
شناسه خبر : 1079842 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با دهه امامت و ولایت، جشن عید غدیر به همت جمعی از بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برپا شد.

 

در این مراسم که جمعی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضور داشتند، اولین اجرای گروه سرود عاشقان ولایت  مزین به نام شهید مهدی پیرمحمدی اجرا شد.

در ادامه مراسم دکلمه خوانی توسط خانم بیات ومولودی خوانی توسط خام محمدی مزین به نام شهید محمداوجاقلو انجام شد.

 

در بخش دیگری از این مراسم نیز نشست غدیر و معرفی کرامات امام هادی(ع) با سخنرانی خانم حسینی و با حضور۷۷ نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی مزین به نام شهیدعیسی محمدلو برگزار شد.

لازم به یادآوری است که حلقه صالحین این هفته در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با محوریت امام علی(ع) و غدیر برگزار می شود.

 

یکی دیگر از برنامه های بچه های این مسجد تهیه و توزیع 15 هزار پرس غذا برای توزیع در بین نیازمندان است که با همکاری خیرین در شب غدیر انجام خواهد شد.

 

از دیگر برنامه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزاری ایستگاه شادیانه غدیر است که توزیع شیرینی، شکلات، بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی، مسابقه، اتلیه عکاسی، بازی های کودکانه، اهدای جوایز، شعرخوانی و قصه گویی در قالب این ایستگاه انجام خواهد شد.

نورافشانی آسمان مسجد در شب عید از دیگر برنامه های این مسجد است، همچنین مراسم چهارپایه خوانی، کاروان شادی،  خطاطی، ذکرنویسی، سلامت، احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی  و شبهات دینی، کمک مومنانه، اطعام غدیر، دیدار با خانواده شهدا و سادات در روز عید در دستور کار بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان است.

 

 

پایان پیام/ 693