برگزاری اعیاد مذهبی موجب تقویت بارورهای دینی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود
برگزاري اعياد مذهبي موجب تقويت بارورهاي ديني و کاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

برگزاری اعیاد مذهبی موجب تقویت بارورهای دینی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود

احساني با تبريک دهه امامت و ولايت گفت: استمرار برنامه هاي ارزشمند فرهنگي مذهبي مي تواند موجب تقويت باورهاي ديني شده و خانواده ها را از خطر آسيب هاي اجتماعي مصون نگه دارد.
شناسه خبر : 29220 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان همدان، «احمدرضا احسانی» با بیان اینکه ، غدیر خم به عنوان عید بزرگ شیعیان و بزرگداشت آن وظیفه همه مسئولین و مردم است، گفت: از عید غدیر خم به عنوان عیدالله الااکبر یادشده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود:  این عید بزرگ فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است.

وی اضافه کرد: ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل امیرالمؤمنین علی(ع) در این دهه مبارک یک ضرورت همگانی است.

احسانی ادامه داد: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند موجب تقویت باورهای دینی شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

وی گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان وآحاد مردم با فلسفه، بزرگی و قداست این عید بزرگ است و این فرصتها را باید بخوبی گرامی داشت.

احسانی اظهار داشت: نسل جوان امروز باید بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند، واقعه غدیر کامل کننده رسالت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم است.

وی بیان کرد: اینجانب عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان جهان بویژه به عموم مردم عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منان مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.