توسعه فضاهای فرهنگی مساجد مناطق محروم در اولویت قرار دارد
توسعه فضاهای فرهنگی مساجد مناطق محروم در اولویت قرار دارد

توسعه فضاهای فرهنگی مساجد مناطق محروم در اولویت قرار دارد

زارع با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در مناطق محروم، گفت: توسعه و تعمیر فضاهای فرهنگی هنری در بخش‌های محروم به‌خصوص در شهر کیاسر که شاهد فعالیت های خوبی در کانون کریم آل طاها هستیم، ضرورت دارد.
شناسه خبر : 1079544 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۵مرداد) در بازدید از کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر بخش چهاردانگه شهرستان ساری، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های دینی، مذهبی، فرهنگی و هنری در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مازندران به‌خصوص در مناطق محروم مورد توجه جدی ما قرار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران افزود: توسعه و تعمیر فضاهای فرهنگی هنری در بخش‌های محروم به‌خصوص در شهر کیاسر که شاهد فعالیت های خوبی در کانون کریم آل طاها هستیم، ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم در بخش برنامه‌های اوقات فراغت و تجهیز کتابخانه اقدامات اثرگذار انجام شود، خاطرنشان کرد: این کانون یک پایگاه فرهنگی هنری است امیدواریم همه جوانان و نوجوانان در این پایگاه رفت و آمد داشته باشند و بتوانیم با ایجاد فضای مناسب در بحث ترویج فرهنگ دینی موفق باشیم.

 مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها نیز با بیان اینکه این کانون از سال ۱۳۹۲ تاسیس شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در طول این هشت سال کانون آل طاها در طبقه فوقانی مسجد امام موسی کاظم (ع) قرار دارد، هیچ‌گونه حمایتی دریافت نکرد است.

 

«میثم خادمی» با بیان اینکه درخواست تهیه یک لب تاپ و ویدئو پروژکتور برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی داریم، گفت: البته مشکلات این کانون کم نیست ولی تهیه این دو ابزار برای ما ضرورت دارد.

 

به گزارش شبستان، در این دیدار مسئولان منطقه چهاردانگه هم حضور داشتند و مدیر کانون گزارشاتی را در مورد کانون، فعالیت‌ها و برخی از مشکلات و کاستی‌های کانون ارائه دادند، مدیر کل ارشاد هم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های کانون قول‌ مساعد دادند.

پایان پیام/ 286