اجرای طرح «کتاب پستچی» به همت کانون سروش آمل
اجرای طرح «کتاب پستچی» به همت کانون سروش آمل

اجرای طرح «کتاب پستچی» به همت کانون سروش آمل

مرشکار از اجرای طرح «کتاب پستچی» با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان، جوانان و سایر علاقه مندان به کتابخوانی خبر داد و گفت: در این طرح کتاب ها با پیک در منزل متقاضی دریافت کتاب به صورت رایگان تحویل داده می شود.
شناسه خبر : 1079431 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

«حمیدرضا میرشکار» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت کانون فرهنگی هنری سروش شهرستان آمل اظهار کرد: عمده فعالیت های این کانون با همراهی پایگاه مقاومت بسیج مسجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارمی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل  از اجرای طرح «کتاب پستچی» با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان، جوانان و سایر علاقه مندان به کتابخوانی خبر داد و افزود: در این طرح کتاب ها دسته بندی شده و با پیک در منزل متقاضی کتاب به صورت رایگان تحویل داده می شود.

 

وی با بیان اینکه کتاب های امانت داده شده را دوباره پیک از درب منازل مردم تحویل می گیرد، ادامه داد: البته درصورت تمایل اهالی مسجد می توانند به صورت حضوری هم برای دریافت و تحویل کتاب به کتابخانه کانون مساجد مراجعه نمایند.

 

میرشکار از برپایی ایستگاه کتاب در 5نقطه از مکان های پرتردد آمل خبر داد و گفت:با اجرای طرح های کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه به دنبال جذب مخاطب به مسجد هستیم.

 

وی با بیان اینکه همچنین مسابقات نهج البلاغه خوانی،صحیفه سجادیه، احادیث امام موسی کاظم(ع) و احکام با محوریت کتاب های معرفی شده از سوی کانون سروش بدون محدودیت سنی برگزار کردیم، اظهار کرد:مسابقه وصیت نامه شهدا نیز با عنوان«بغل دستی» ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی به صورت پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

 

میرشکار تصریح کرد: این مسابقه از وصیت نامه 11شهید دانش آموز برگزار می شود.

 

وی از برگزاری کلاس آموزشی دروس ریاضی در پایه های اول، سوم، چهارم و پنجم خبر داد و گفت: کلاس زبان خارجه(انگلیسی) نیز بدون محدودیت سنی برگزار می شود.

 

میرشکار با بیان اینکه بانوان عضو کانون فرهنگی هنری سروش نیز در این کانون ویژه دختران و بانوان کلاس های آموزشی و هنری برگزار می کنند، افزود: خیاطی و هلال احمر آموزش کمک های اولیه را برای اوقات فراغت امسال تدارک دیدند.

 

وی از برگزاری جشن روز عید غدیر خبر داد و یادآورشد: همچنین در این روز غذای گرم به صورت بیرون بر بین مردم توزیع خواهد شد.

 

میرشکار به برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره سروش شهدایی اشاره کرد و گفت:علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید وصیت نامه شهدای محل زندگ خود را به صورت پادکست، فیلم کوتاه و سایر رشته های چندرسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.  

پایان پیام/ 286