برگزاری طرح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان تهران
برگزاری طرح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان تهران

برگزاری طرح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان تهران

براتی از اجرای طرح ملی«ترنم فهما» با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران مسئول و اعضای برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خبر داد.
شناسه خبر : 1079292 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهمای استان تهران در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  اظهار کرد: طرح «ترنم فهما» یک طرح ملی است که به صورت سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه گام نخست طرح ترنم فهما هم‌زمان با ماه ذی‌الحجه در شهرکرد شروع شده است، گفت: در گام نخست برنامه‌های آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه مدیران مسئول و اعضای برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزارمی شود تا زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی فهمای تهران با اظهار اینکه پس از برگزاری این دوره و براساس میزان مشارکت مدیران و اعضاء از کانون های برتر تجلیل می شود، افزود: در استان تهران نیز این طرح در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

براتی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی، ساماندهی، ارتقا و به‌کارگیری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگ و هنر در و رواق‌های ۱۲ گانه برگزار ‌می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برخی از دوره های آموزشی در این طرح به صورت حضوری و برخی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر استان به صورت مجازی اجرا می شود.

پایان پیام/ 704