آیین جشن های میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد
آیین جشن های میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

آیین جشن های میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

نعمت اللهی گفت: در سالروز میلاد حضرت امام هادی (ع)، کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) بودند.
شناسه خبر : 1079024 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت دهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی نقی (ع)، گفت: سراسر شهرستان جهرم در این مناسبت فرخنده غرق در شور، شادی و شعف است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با گرامی داشت دهه امامت و ولایت، افزود: این دهه با برکت با میلاد امام هادی (ع) مصادف شده و انتهای آن با عید سعید غدیر خم همراه است که شادی و فرخندگی را در این ایام برای مردم عجین می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم آیین های جشن و شادی برپا بوده است، عنوان کرد: کانون های مساجد در جهرم میزبان عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شب میلاد امام علی نقی (ع) بودند.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام مهارت به سخنرانی پرداخت و حسن زاده و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) مولودی خوانی کردند.

 

وی همچنین برگزاری چنین مراسمی را در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» یادآور شد و اظهار کرد: این مراسم نیز با نوای مولودی خوانی سه تن از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: آیین جشن سالروز میلاد امام هادی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با سخنرانی حجت الاسلام پوردست امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 

نعمت اللهی همچنین با اشاره به اینکه دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح شهرستان جهرم در بخش های مرکزی، «سیمکان» و «کردیان» نیز در این ایام میزبان محبان اهل بیت (ع) بودند، گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691