اجرای مسابقه مجازی خطبه غدیریه
اجرای مسابقه مجازی خطبه غدیریه

اجرای مسابقه مجازی خطبه غدیریه

ملیحه یونس زاده گفت: اجرای مسابقه فرهنگی غطبه غدیریه یکی از ویژه برنامه های کانون در دهه ولایت است که به صورت مجازی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با واقعه غدیر برگزار می شود.
شناسه خبر : 1078821 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۲

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به ویژه برنامه های کانون باب الحوائج در دهه ولایت، گفت: یکی از ویژه برنامه های این دهه فرخنده، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب با محوریت کتاب خورشید امامت و برگرفته از فضائل امیر المومنین علی (ع) است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مورد حضرت علی (ع) به صورت حضوری مابین اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.


وی بیان کرد: اجرای مسابقه فرهنگی غطبه غدیریه یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون در دهه ولایت است که به صورت مجازی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با واقعه غدیر برگزار می شود.


یونس زاده ابراز کرد: به منظور اجرای این مسابقه تعدادی سوال درباره خطبه غدیر و اهمیت بزرگداشت عید غدیر طراحی شده که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و به نفراتی که بتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند، جوایزی اهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: راه اندازی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه ولایت است که هم زمان با عید غدیر اجرا می شود و با توجه به شرایط فعلی در این ایستگاه کلیپ های صوتی مولودی خوانی و بسته های فرهنگی توزیع می شود.


وی اظهار کرد: همچنین هم زمان با این عید سعید به همت بچه های مسجد کاروان شادی تبلیغی غدیر در سطح محله مسجد و شهر راه اندازی می شود.


یونس زاده در خاتمه عنوان کرد: آذین بندی و فضاسازی مسجد متناسب با عید غدیر و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت انتشار عکس نوشت و کلیپ از سایر ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ولایت است.

پایان پیام/ 586