از برپایی جشن ازدواج تا توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در دهه ولایت
از برپایی جشن ازدواج تا توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در دهه ولایت

از برپایی جشن ازدواج تا توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در دهه ولایت

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های کانون در این دهه فرخنده، برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۵ زوج است که با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز، همراه با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد بسیار محدود برگزار می شود.
شناسه خبر : 1078413 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۸

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه ولایت، گفت: یکی از برنامه های کانون در این دهه فرخنده، برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۵ زوج است که با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز، همراه با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد بسیار محدود برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید شده فقط والدین زوج های جوان در این مراسم حضور یابند.


وی بیان کرد: برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی و مشاوره قبل از ازدواج، یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه ولایت است که ویژه این زوج های جوان برگزار می شود تا با آئین همسرداری آشنا شوند.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: برای کمک به آغاز زندگی مشترک این ۱۵ زوج جوان علاوه بر برگزاری جشن ازدواج در نظر داریم با جلب کمک خیرین به هر کدام از زوجین کارت هدیه ای اعطا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در آستانه عید غدیر خم، برپایی ایستگاه صلواتی در ۵ روستای محروم و دور افتاده است و قصد داریم در این ایستگاه ها بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر را توزیع کنیم.


وی اظهار کرد: آذین بندی مسجد و محله متناسب با این دهه مبارک از دیگر فعالیت های کانون است که به همت بچه های مسجد انجام شده است.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز مسابقه فرهنگی غدیر برگزار می‌شود و در همین راستا تعدادی سوال طراحی شده که در فضای مجازی منتشر می شوند و به برگزیدگان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: همچنین هم زمان با عید غدیر طرح کمک مومنانه اجرا می شود و در همین راستا تعداد ۵۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


وی یادآور شد: طرح اطعام غدیر یکی دیگر از برنامه های کانون است که هم زمان با این عید فرخنده تعداد ۱۰ پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها احیاء فرهنگ غدیر و ترویج آن در جامعه است.

پایان پیام/ 586