مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان
مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت، مسابقات ورزشی، ارائه مشاوره های خانوادگی و ویژه برنامه های حجاب و عفاف عناوین مهم برنامه های مساجد استان زنجان است.
شناسه خبر : 1078313 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت، مسابقات ورزشی، ارائه مشاوره های خانوادگی و ویژه برنامه های حجاب و عفاف عناوین مهم برنامه های مساجد استان زنجان است.

 

به همین منظور مسابقات تفریحی پرتاپ دارت در رده ی سنی نونهالان و نوجوانان در داخل مسجد باب الحوائج خرمدره بعد از نماز مغرب وعشا برگزار شد.

این برنامه ورزشی جهت آشنایی و انس گرفتن با مسجد دراین رده سنی برگزار شد که نونهالان و نوجوانان بعد از ادای نماز مغرب و عشا به تفریح و مسابقه پرداختند.

 

برنامه مشترک سوگواری شهادت امام محمد باقر (ع) در مسجد جامع ابهر توسط اصحاب این مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی حجت الاسلام نوری و با مداحی کربلایی بهنام قنبری اجرا شد.

 

همچنین در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بسته های فرهنگی همراه با گل برای اهداء به خواهران با حضور جمعی از خواهران مسجد قائم آل محمد(عج) تهیه شد.

این بسته های فرهنگی توسط خواهران بسیجی در بین بانوان توزیع و بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید شد.

 

خواهران مسجد چهارده معصوم زنجان نیز به مناسبت ترویج عفاف و حجاب در جامعه گل و پروانه نمدی همراه با ملزومات حجاب به همراه 35 اتیکت حجاب به یاد 3535 شهید استان زنجان در بین بانوان توزیع کردند.

در این مسجد میز خدمت و مشاوره های فردی و خانوادگی و گروهی در زمینه ارتقا کیفیت زندگی، به مناسبت روز بهزیستی، با حضور استاد رضاخانی ارائه شد

 

در مسجد ثامن الائمه زنجان نیز کلاس امداد و نجات و کمک های اولیه با محوریت آموزش کار با دستگاه فشارسنج و آتل بستن با حضور مربی از سازمان حلال احمر استان برای بچه های مسجد ارائه شد.

 

پایان پیام/ 73