طرح توزیع گوشت قربانی هم زمان با دهه ولایت اجرا می شود
طرح توزیع گوشت قربانی هم زمان با دهه ولایت اجرا می شود

طرح توزیع گوشت قربانی هم زمان با دهه ولایت اجرا می شود

مجید خوبی زاده گفت: با حمایت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی اجرا می شود.
شناسه خبر : 1078019 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۲

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه ولایت، گفت: با حمایت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح هم زمان با دهه ولایت در شهر جیرفت اجرا می شود و بسته های گوشت اهدایی خیرین این موسسه و برنامه در بین نیازمندان شهر جیرفت توزیع می شوند.


وی یادآور شد: این چهارمین مرحله از توزیع گوشت قربانی در سال ۱۴۰۰ است که با کمک های خیرخواهانه خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا انجام می شود.


خوبی زاده ابراز کرد: البته یکی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان همواره دستگیری از نیازمندان بوده چنانکه از شیوع اپیدمی کرونا تاکنون بسته های معیشتی، بسته های گوشت قربانی و همچنین لوازم بهداشتی همچون ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بین نیازمندان توزیع شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: روز گذشته نیز هم زمان با عید قربان تعدادی از کانون های فرهنگی هنری منطقه اقدام به ذبح گوسفند کرده و گوشت های قربانی را پس از بسته بندی در بین نیازمندان توزیع کردند.


وی در خاتمه از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم، برنامه سمت خدا و کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تشکر کرد که در این شرایط به کمک نیازمندان شتافته اند.
 

پایان پیام/ 586