اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع ۲۳۵ بسته گوشت میان نیازمندان در جهرم
اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع ۲۳۵ بسته گوشت میان نیازمندان در جهرم

اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع ۲۳۵ بسته گوشت میان نیازمندان در جهرم

نیکجو گفت: در اجرای طرح «نذر قربانی» به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تعداد ۲۳۵ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شد.
شناسه خبر : 1077957 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» با هدف کمک به معیشت نیازمندان در شرایط کنونی جامعه، از طریق جمع ‌آوری نذورات و کمک ‌های معیشتی نیکوکاران با اهداء گوشت قربانی به خانواده‌ های نیازمند، در روز عید سعید قربان امسال با همکاری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد هشت رأس گوسفند خریداری شد تا با تهیه گوشت قربانی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شود.

 

وی بیان کرد: هزینه خرید این تعداد گوسفند 160 میلیون ریال بود که به همت و تلاش خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون تهیه شد.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: بسته های گوشت در اجرای این طرح، به تعداد 235 عدد به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم میان خانواده های کم بضاعت هم جوار مسجد و دیگر نقاط شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان از خیران و نیکوکاران و همچنین بچه های مسجد که در اجرای این طرح همکاری داشتند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691