جشنواره گرامیداشت «دهه امامت و ولایت» در فهمای استان برگزار می شود
جشنواره گرامیداشت «دهه امامت و ولایت» در فهمای استان برگزار می شود

جشنواره گرامیداشت «دهه امامت و ولایت» در فهمای استان برگزار می شود

همزمان با عید قربان و عید غدیر خم، به همت ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد و موسسه عصر رسانه این استان، جشنواره جوان «دهه ولایت و امامت» برگزار می شود.
شناسه خبر : 1077842 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، همزمان با عید قربان و عید غدیر خم، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و موسسه نواندیشان عصر رسانه این استان، اقدام به برگزاری جشنواره جوان «دهه ولایت و امامت» کردند.

 

بر پایه این گزارش، علاقه مندان می توانند آثار ارسالی خود را در قالب عکس و نقاشی و موضوعات تقرب به خدا، اطاعت و بندگی ۲- بصیرت و دشمن ستیزی ۳- اسرار و ابعاد واقعه غدیر و عید قربان ۴- ولایتمداری و انقلاب اسلامی ۵- ابعاد شخصیتی، زندگی و مجاهدتهای شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد ولایت مداری در جامعه امروز با مشخصات کامل از طریق شماره واتساپ  ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ ارسال کنند.

 

آثار باید مرتبط با موضوعات ذکر شده باشد؛ هر نفر می تواند حداکثر ۲ اثر ارائه کند و شرایط  سنی شرکت کنندگان ۱۸تا ۳۵ سال می باشد.

 

در هر بخش به ۵ نفر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است؛ دهه امامت و ولایت از امروز چهارشنبه، ۳۰ تیر ماه با عنوان «ایثار و دفاع از حریم ولایت» آغاز شده و در ادامه پنجشنبه، ۳۱ تیرماه «ایثار و دفاع ار حریم ولایت»، جمعه، ۱ مرداد «ولایت، عدالت و انتظار»، شنبه، دوم مرداد «ولایت ضامن گام دوم انقلاب»، یکشنبه، سوم مرداد «ولایت و مردم سالاری دینی» و دوشنبه، چهارم مرداد همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) «ولایت، هدایت و عزت» نامگذاری شده است.

پایان پیام/ 630