برگزاری مسابقه فرهنگی «من و عید قربان» به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا
برگزاری مسابقه فرهنگی «من و عید قربان» به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا

برگزاری مسابقه فرهنگی «من و عید قربان» به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا

کارگر اومالی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی » من و عید قربان» به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا از برنامه های مهم ما در دهه ولایت و امامت در کنار روشنگری به جوانان و نوجوانان در راستای غدیر و غدیریه است.
شناسه خبر : 1077779 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۴

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا در دهه ولایت و امامت امسال همچون سایر کانون های فرهنگی و هنری تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها را در دستور کار خود دارد و با تمام توان در این بخش فعالیت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا با تبریک عید قربان افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی » من و عید قربان» یکی از برنامه های مهم عید قربان و دهه ولایت است که کودکان با نگارش انشای خود از این روز بزرگ در مسابقه شرکت کرده و از افراد برتر تجلیل می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دهه ولایت و امامت از قربان تا غدیر، یکی از مناسبت های مهمی است که هرسال با اجرای برنامه ها و مراسم های جشن و سرور برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه ها به اشکال مختلف غیر تجمعی  در حال برگزاری است و از عید قربان که دهه ولایت و امامت آغاز می شود، برنامه های مختلفی را در کانون روستای اومال نکا دستور کار داریم.

 

کارگر اومالی گفت: در کنار برگزاری مسابقه فرهنگی » من و عید قربان» به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا به صورت مجازی همچنین دستگیری از نیازمندان و توزیع کمک های مومنانه به ۵ خانواده محروم هم در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا تصریح کرد:برگزاری جشن و سرور در فضای مجازی همراه با مداحی و منبر های مجازی روحانیون از برنامه های مهم ما در حوزه روشنگری از قربان تا غدیر است.

 

وی یادآور شد: در روز عید غدیر هم به عنوان عید بزرگ مسلمانان برنامه های مختلف فرهنگی در فضای مجازی و اطلاع رسانی در این بخش اجرایی می شود و تجلیل از خانواده های سادات را در دستور کار داریم.

پایان پیام/ 175