کانون های مساجد جهرم میزبان محبان اهل بیت (ع) در روز «عرفه» بودند
کانون های مساجد جهرم میزبان محبان اهل بیت (ع) در روز «عرفه» بودند

کانون های مساجد جهرم میزبان محبان اهل بیت (ع) در روز «عرفه» بودند

نعمت اللهی گفت: دعای «عرفه» همزمان با روز نهم ذی حجه در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم طنین انداز شد.
شناسه خبر : 1077749 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با نهم ذی حجه، روز «عرفه» زمزمه این دعای روح بخش و پرفیض در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم طنین انداز شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری در این روز باشکوه بار دیگر با معبود خود عهد و پیمان بستند تا با بهره گیری از معنویت این روز با عظمت تلاش در راه رضای خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت این دعای پرفیض، عصر روز «عرفه» در کانون فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد، بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با حضور پرشور بچه های نوجوان و جوان برگزار کننده این مراسم بود.

 

نعمت اللهی ادامه داد: این مراسم با نوای بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) در فضای باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

وی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» را میزبان مومنان در روز «عرفه» عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم نیز از ساعت 17 روز گذشته و با نوای «جلال ضیایی» از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: همچنین نجوای دعای «عرفه» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز با حضور پرشور بچه های مسجد، شهروندان و اهالی مسجد زمزمه شد.

 

وی نظیر چنین برنامه هایی را در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» عنوان کرد و گفت: دیگر کانون های فرهنگی و هنری در بخش های «کردیان» و «سیمکان» نیز در این روز با شکوه میزبان دوستداران اهل بیت (ع) بودند.

 

نعمت اللهی با قدردانی از عوامل برگزارکننده این برنامه ها در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خاطرنشان کرد: برنامه دعای «عرفه» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز در شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691