2400 خانواده نیازمند خراسان جنوبی زیر چتر حمایت بچه های مسجد قرار می گیرند
2400 خانواده نيازمند خراسان جنوبي زير چتر حمايت بچه هاي مسجد قرار مي گيرند
به همت ستاد کانونهای فهمای خراسان جنوبی؛

2400 خانواده نیازمند خراسان جنوبی زیر چتر حمایت بچه های مسجد قرار می گیرند

حجت الاسلام سبزه کار از توزيع 2400 بسته گوشت گوسفندي بين نيازمندان خراسان جنوبي خبر داد و گفت: اين بسته ها با همت و مساعدت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خديجه (س) قم در ايام قربان تا غدير توزيع ميشود.
شناسه خبر : 28991 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۶

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار»در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما) با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان خراسان جنوبی اظهار کرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و ادامه مواسات و همدلی، با همراهی فعالان فهما دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه با دستگیری ازدو هزار و 400 خانواده در مناطق محروم و مرزی   انجام می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: در این راستا بسته‌های گوشت که ویژه طرح قربانی ماه ذی الحجه  است از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، در استان خراسان جنوبی با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام سبزه کارگفت: این بسته ها در بین  2400 نیازمند شهرستان‌های فردوس،سرایان،بشرویه،طبس،قاین،زیرکوه و درمیان که از قبل توسط بچه های مسجد شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.