برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در کانون «الزهرا (س)»
برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری دوره آموزشی تجوید و تربیت مربی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1077180 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی در کانون  فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» سبقه بسیاری دارد به نحوی که جلسات قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در طول ماه رمضان در این کانون زبانزد بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری در رشته های مختلف قرآنی فعالیت داشته و همواره بچه های مسجد در این کانون در مسابقات قرآن حائز رتبه های برتر می شوند.

 

وی بیان کرد: اهمیت به قرآن کریم در میان بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به نحوی است که حلقه های متعدد متشکل از گروه های سنتی خردسالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در ایام هفته دور هم جمع شده و به قرائت قرآن می پردازند.

 

حضوری با اشاره به اینکه آموزش های مختلف قرآن نیز در این کانون در ایام سال برگزار می شود، عنوان کرد: اعضای این کانون در رشته های قرآنی همچون حفظ، مفاهیم، قرائت، تفسیر و... فعالیت داشته و در مسابقات استانی و کشوری نیز حضور داشته اند.

 

وی از برگزاری دوره آموزشی تجوید قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این دوره که به همت دارالقرآن ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و به صورت فشرده برگزار شده، قرآن پژوهان علاوه بر آموزش تجوید با نکات کلاس داری نیز آشنا می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: آموزش عملی تجوید به همراه تمرین فرد به فرد، چالش تدریس، مباحثه دروس و استماع ترتیل از جمله برنامه‌های این دوره است.

 

حضوری در پایان گفت: همچنین دوره تربیت مربی قرآن کریم نیز همزمان با برگزاری دوره آموزشی تجوید قرآن در این کانون برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691