دو هزار و 400 خانواده نیازمند مهمان کرم اهالی مسجد خراسان شمالی می شوند
دو هزار و 400 خانواده نيازمند مهمان کرم اهالي مسجد خراسان شمالي مي شوند
همزمان عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت؛

دو هزار و 400 خانواده نیازمند مهمان کرم اهالی مسجد خراسان شمالی می شوند

دو هزار و 400 بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، با مشارکت و همراهي فعالان فهما خراسان شمالي به مناسبت عيد سعيد قربان و آغاز دهه امامت و ولايت در ميان سفره نيازمندان قرار مي گيرد.
شناسه خبر : 28982 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان وآغاز دهه امامت و ولایت،  با همراهی فعالان فهما، هشتمین رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از 2 هزار و 400خانواده در مناطق مختلف استان  انجام می گیرد.

 

وی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری ویژه طرح قربانی ماه ذی الحجه و ایام مبارک عید قربان تاعید غدیر است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلوزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، و در خراسان شمالی با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

شیرازیان، در ادامه گفت:  رابطان  کانون های مساجد در شهرستان ها و نقاط مختلف استان با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، در این کار خداپسندانه و خیزخواهانه سهیم میشوند و این بسته های همدلی را به دست  افراد شناسایی شده می رسانند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین با تکمیل مطالب قبل، افزود: 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  کانون ها در این امر همدلانه مشارکت دارند.

 

شیرازیان همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از هفت هزار و 200  هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی در خاتمه اعلام کرد: بسیاری  از کانون های استان نیز در اقداماتی خودجوش و خیرخواهانه با انتشار فراخوان به جمع آوری مشارکت خیرین و تهیه بسته های معیشتی و نیز اطعام نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر اقدام کرده اند.

 

پایان/