اهدای ثواب طرح تلاوت نور کانون های مساجد گلستان به روح پیشوای امام پنجم
اهداي ثواب طرح تلاوت نور کانون هاي مساجد گلستان به روح پيشواي امام پنجم
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان خبر داد

اهدای ثواب طرح تلاوت نور کانون های مساجد گلستان به روح پیشوای امام پنجم

بيکي از اهداي ثواب طرح تلاوت نور امشب کانون هاي فرهنگي هنري مساجد گلستان به روح پيشواي امام پنجم خبر داد.
شناسه خبر : 28942 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» به مناسبت شهادت امام محمدباقر(علیه السلام) گفت: رشد و ارتقای فکری و دانشی شیعه مدیون احادیث زیادی است که از امام محمد باقر (علیه السلام) و امام صادق (علیه السلام) وارد شده و توانسته است گنجینه علمی این مکتب را غنی کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: یکی از نشانه های حب شیعیان به اهل بیت (علیهم السلام) این است که آنها در شادی های ائمه (علیهم السلام) شاد هستند و در مصیبت ها و رنج ها و اندوه های آنها اندوهناک هستند. «شیعتنا خلقوا من فاضل طینتا یحزنون لفرحنا و یحزنون لحزنا».

 

وی ادامه داد: به تاسی از این حدیث شریف باید گام به گام تابع و پیرو ائمه اطهار(علیهم السلام) باشی، نه از آنها عقب بمانیم و نه از آنها پیشی بگیریم.

 

بیکی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان بر خود لازم می داند که در سالروز شهادت امام محمد باقر (علیه السلام) ارادت خودش را به ساحت این امام همام برساند.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های همیشگی اعضای کانون های مساجد این است که ثواب طرح تلاوت نور را هدیه به روح ائمه (علیهم السلام) می کند، اظهارداشت: امشب نیز ثواب طرح تلاوت نور اضعی کانون های مساجد هدیه به روح آن امام بزرگوار می شود.