پیشکسوتان برپایی محافل قرآنی در مساجد گیلان تجلیل می‌شوند
پیشکسوتان برپایی محافل قرآنی در مساجد گیلان تجلیل می‌شوند

پیشکسوتان برپایی محافل قرآنی در مساجد گیلان تجلیل می‌شوند

فاضلی با اشاره به بزرگداشت هفته قرآن و عترت در گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان کرسی‌ها و محافل قرآنی در مساجد استان خبرداد.
شناسه خبر : 1076300 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز(شنبه،۲۶ تیر) در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته قرآن و عترت گیلان که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و صاحبنظران قرآنی استان برگزار شد گفت: از ۷ تا ۱۴مرداد مقارن با ۱۸ تا ۲۵ ذی‌الحجه با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان هفته قرآن و عترت استان گیلان نامگذاری شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با این ویروس اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی برنامه‌هیا گرامیداشت هفته قرآن و عترت گیلان با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و صدا  سیمای استان برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری محافل قرآنی به همت موسسات و تشکل‌های قرآنی خبر داد و تصریح کرد: در این هفته از پیشکسوتان جلسه‌دار قرآنی در مساجد استان تجلیل می‌شود.

 

فاضلی با تاکید بر بهره‌گیری از هنر در ترویج و توسعه فرهنگی قرآنی در جامعه و نهادینه کرده آموزه‌های دینی، اجرای برنامه‌های هنری با موضوع قرآنی، پخش فیلم‌های قرآنی سینمایی از سیمای مرکز گیلان و سینماها، برگزاری شب شعر قرآنی، دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی، معرفی مفاخر و نام‌آوران و خانواده‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته قرآن و عترت گیلان برشمرد.

پایان پیام/ 84