برگزاری کلاس های اوقات فراغت خواهران در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا
برگزاری کلاس های اوقات فراغت خواهران در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا

برگزاری کلاس های اوقات فراغت خواهران در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا

کارگر اومالی گفت: کلاس های تابستانی ویژه خواهران با هدف غنی سازی اوقات فراغت، پرورش و شکوفایی استعدادهای نسل جوان در کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا برگزار می شود.
شناسه خبر : 1075924 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت:  کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا همچون سنوات گذشته جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان اقدام به برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی ، هنری، آموزشی و تفریحی کرده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا افزود: کلاس های ویژه خواهران  در قالب کلاس‌های خیاطی با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و زدن ماسک جهت سلامت بانوان شرکت کننده در کلاس ها برگزار  می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از کلاس ها به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا و با همکاری فنی و حرفه ای و صنایع دستی و با قیمت توافقی با فنی و حرفه ای و بسیج حوزه حضرت سکینه(س) با حضور خواهران برگزار می شود.

 

کارگر اومالی گفت: کلاس های اوقات فراغت گامی مهم برای پر کردن اوقات فراغت و توسعه اقتصاد می تواند باشد و این کلاس های خیاطی بانوان هم با هدف اشتغال زایی برای بانوان در شرایط سخت اقتصادی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: به همین منظور بچه های مسجد و علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر این کانون فرهنگی هنری نسبت به شرکت در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا ابراز کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهرات های زندگی و بصیرت افزایی در فضای مجازی، برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری و اردوها با رهایت پر.تکل های بهداشتی از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون است.

پایان پیام/ 175