طرح تابستانه نجوا در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه برگزار می‌شود
طرح تابستانه نجوا در کانون فرهنگي هنري جوادالائمه برگزار مي‌شود

طرح تابستانه نجوا در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه برگزار می‌شود

مدير کانون فرهنگي هنري جوادالائمه (ع) گفت:طرح تابستانه نجوا به منظور غني سازي اوقات فراغت نوجوانان برگزار مي شود .
شناسه خبر : 28844 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

(علی رحیمی) در گفت‌ و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین گفت:کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه های را در ایام تابستان برنامه ریزی و اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: برنامه امسال در قالب طرح تابستانه نجوا (نیروی جوان انقلابی ) است که ویژه نوجوانان پسربا هدف غنی سازی اوقات فراغت و جذب نوجوانان به مسجد اجرا میشود.

 

وی افزود :شمیم معرفت و نوای نجوا ازجمله  برنامه های است که در رابطه با آداب زندگی ایرانی و اسلامی قصص قرآنی و انس با قرآن کریم و همچنین  گروه سرود نوجوانان نجوا فن بیان و گویندگی و کارگاه صداپیشگی است که در این کلاس ها ارائه میشود.

 

وی در ادامه گفت :برنامه های ورزشی نیز دررشته های فوتسال ،والیبال ،فوتبال دستی ،تنیس روی میز ،دارت و بازی های محلی و بومی نیز برگزار میشود .

وی اعلام کرد: کارگاه سواد رسانه ای آموزش ویرایش عکس و ساخت کلیپ با موبایل نیز از برنامه های است که علاقمندان میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند 

 

رحیمی افزود:عنوان دیگربرنامه های که درکلاس های اوقات فراغت تدارک دیده شده است تجربه یک چالش که سفر ماجراجویانه و تجربه یک زندگی جذاب و هیجانی در اردو و بازی های پرورش دهنده ذهن بازی های فکری و حل مکعب روبیک و آزمایشگاه من  است که برای نواجوانان علاقمند در ایام اوقات فراغت برگزار میشود

 

رحیمی خاطر نشان کرد: این برنامه ها و کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد و کانون برگزار میشود و امیدواریم که مورد استقبال اعضای کانون قرار بگیرد.

کلمات کلیدی: نجوا،اوقات فراغت