برگزاری جشن تولد «شهید محمدخانی» توسط بچه های کانون «دوستان آسمانی»
برگزاری جشن تولد «شهید محمدخانی» توسط بچه های کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری جشن تولد «شهید محمدخانی» توسط بچه های کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، جشن تولد شهید «محمد حسین محمدخانی» برگزار شد.
شناسه خبر : 1074944 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سیره شهدا همواره الگو و روش مناسب برای بچه های مسجد بوده که می تواند در تربیت آنها برای زندگی خود و همچنین ساختن فردای ایران اسلامی بسیار موثر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: توجه به سیره شهدا در برنامه های تربیتی و معرفتی این کانون فرهنگی و هنری مورد توجه بوده و فعالیت های متفاوتی به همت بچه های مسجد در این راستا انجام می شود.

 

وی از جمله این برنامه ها را برگزاری ویژه برنامه «شبی با شهدا» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه به همت گروه های مختلف سنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در جوار قبور شهدای شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

گواهیان از برگزاری مراسم های ویژه جشن تولد شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آلاله های خونین ایران اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه نیز در جوار قبور شهدا و با اجرای برنامه های متفاوت برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نیز بچه های نوجوان مسجد در این کانون فرهنگی و هنری با حضور در جوار گلزار شهید گمنام دفاع مقدس یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: در ادامه این مراسم نیز که با تولد شهید مدافع حرم «محمد حسین محمدخانی» همراه شده بود یاد و خاطره این مجاهد دلاور گرامی داشته شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین تمثال این شهید مدافع حرم در قالب پوسترهای زیبا به بچه های مسجد هدیه داده شد و در مورد سیره زندگی، خاطرات و ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید محمدخانی سخنانی بیان شد.

 

گواهیان در پایان گفت: در انتهای این ویژه برنامه، کیک تولدی که به منظور گرامی داشت سالروز تولد شهید محمدخانی تهیه شده بود میان بچه های مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 691