کانون های مساجد جهرم سوگوار شهادت جوادالائمه (ع) هستند
کانون های مساجد جهرم سوگوار شهادت جوادالائمه (ع) هستند

کانون های مساجد جهرم سوگوار شهادت جوادالائمه (ع) هستند

نعمت اللهی از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جواد (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1074724 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم همچون دیگر مناسبت های غم و اندوه ائمه اطهار (ع)، سوگوار شهادت پدر امام هشتم شیعیان، حضرت امام جواد (ع) هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: بدین منظور آیین های مختلفی همزمان با شب شهادت این امام همام در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شب گذشته در این مناسبت میزبان محبان اهل بیت (ع) بود که این برنامه با سخنرانی و نوحه خوانی همراه شد.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین سوگواری و عزاداری در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، خاطرنشان کرد: در این مراسم عطایی از ذاکران اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداخت.

 

وی همچنین به برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جواد (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: نظیر این مراسم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با سخنرانی امام جمعه جهرم و مرثیه خوانی «فرید بشارتی» انجام شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم اضافه کرد: آیین دیگری نیز با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همزمان با شب شهادت امام نهم شیعیان برگزارشد.

 

نعمت اللهی در پایان عنوان کرد: این مراسم ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691