کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان سوگواران امام جواد (ع) است
کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان سوگواران امام جواد (ع) است

کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان سوگواران امام جواد (ع) است

ترابفرد از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) با حضور محبان آن حضرت در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1074392 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت اسوه جود و بخشش حضرت مولا جواد الائمه (ع)، کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان محبان و دوستداران آن حضرت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: در این مراسم که همزمان با شب شهادت آن امام همام برگزار می شود سخنران مجلس در وصف و ویژگی بارز حضرت امام جواد (ع) سخنرانی می کند.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این آیین سوگواری و عزاداری، «علیرضا عطایی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرثیه خوانی در رثای جواد آل محمد (ع) می پردازد.

 

ترابفرد به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: این آیین سوگواری روز شنبه 19 تیر از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم در پایان ضمن دعوت از اهالی مسجد و اعضای کانون جهت شرکت در این مراسم، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان جهرم، از حاضران در این محفل و مجلس عزاداری می خواهیم تا شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

پایان پیام/ 691