ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسجد داودقلی زنجان
ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسجد داودقلی زنجان

ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در مسجد داودقلی زنجان

حجت الاسلام ولایتی گفت: دومین ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب به همت جوانان کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان انجام و بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1074310 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

مسئول کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: دومین ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب به همت جوانان کانون فرهنگی دیدبان عدالت مسجد داودقلی زنجان انجام و بسته های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به اینکه ذبح قربانی به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب انجام شد، گفت: ما جوانان مسجد داودقلی همواره توفیق داریم برای سلامتی رهبرمعظم انقلاب دعا  کنیم و همواره برای سربازی ایشان آماده باشیم.

 

مسئول کانون دیدبان عدالت به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: هرکس در زمان یاری و یاوری رهبرش در خواب باشد زیر لگدهای دشمن بیدار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات فرهنگی، اجتماعی و جهادی این مجموعه برای مردم با عنوان سربازی برای رهبر فرزانه انقلاب انجام می شود، گفت: دعای فعالان این مسجد همواره این بوده که خداوندا از عمر ما هرچه هست برجای بستان و به عمر رهبر افزای.

 

مسئول کانون فرهنگی دیدبان عدالت گفت: رهبری فرمودند بهترین راه و کار برای مبارزه با استکبار خدمت به مردم است و ما هم به عشق مردم و طبقات ضعیف جامعه کار می کنیم و هرگز در این مسیر خسته و ملول نخواهیم شد و از فعالان و دلسوزان برای همکاری جهادی دعوت می کنیم .

 

به گفته وی، خدمت به مردم ادامه راه عملی شهیدان است چرا که شهدا همواره خدمت به ارزش ها و مردم را در اولویت داشتند و انشاالله توفیق سربازی آقا امام زمان (عج) را پیدا کنیم.

پایان پیام/ 693