تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت
تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت

تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت

لائینی با تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت گفت: تلاش برای بصیرت افزایی و تبیین فلسفه غدیر از برنامه های مهم ما در این دهه است.
شناسه خبر : 1074255 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: غدیر یک روز نیست، بلکه واقعه ای است که اثر ماندگاری در طول ادوار تاریخ اسلام بر جای گذاشت و لذا تکریم دهه ولایت و امامت و تبیین غدیر از وظایف مهم و رسالتی سنگین است که برعهده داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکا افزود: افزون بر 5 عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و هنری ویژه بزرگداشت دهه «امامت و ولایت» با همکاری کانون های فرهنگی هنری در مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شورای فرهنگی تشکیل و برای برنامه های دهه ولایت تصمیم گیری و مقرر شد تا برنامه های مختلف معرفتی برگزار شود.

 

لائینی با تشریح برنامه های کانون معرفت نکا در دهه ولایت گفت: تلاش برای بصیرت افزایی و تبیین فلسفه غدیر از برنامه های مهم ما در این دهه است و تلاش داریم تا در بخش ولایت و ولایت مداری و روشنگری در بین جوانان بیش از پیش تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون معرفت نکا یادآور شد: مهمترین این برنامه ها نشست های تخصصی با موضوع ولایت و ولایت مداری، بیان و تفسیر آیات ولایت و پاسخ به شبهات، برپایی مراسم جشن و سرور و تقدیر از بسیجیان نوجوان که نام علی را دارند؛ است.

پایان پیام/ 175