اجرای طرح اطعام نیازمندان هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)
اجرای طرح اطعام نیازمندان هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

اجرای طرح اطعام نیازمندان هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد (ع)،  اجرای طرح اطعام نیازمندان است و به همین منظور قصد داریم غذای نذری پخت کرده و سپس در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت گروه جهادی کانون شهید باکری توزیع کنیم.
شناسه خبر : 1073373 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از اولویت های کانون شهید باکری، برگزاری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و از آنجایی که در آستانه شهادت امام جواد (ع) قرار داریم بنابراین در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های این مناسبت هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد (ع)،  اجرای طرح اطعام نیازمندان است و به همین منظور قصد داریم غذای نذری پخت کرده و سپس در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت گروه جهادی کانون شهید باکری توزیع کنیم.


وی بیان کرد: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در حال تهیه و خرید اقلام مورد نیاز برای پخت غذای نذری هستیم.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: برگزاری مراسم شهادت امام جواد (ع) منوط به دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دارد و چنانچه شرایط فراهم شود قطعا مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در فضای باز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: همچنین در آستانه سالروز شهادت این امام همام مسجد متناسب با این روز سیاه پوش می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت تولید کلیپ و عکس نوشت با موضوع شهادت امام جواد (ع) از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت سالروز شهادت این امام بزرگوار است.

پایان پیام/ 586