کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی
کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی

کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی

هاشمی گفت: کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی هستند و می توانند با جریان سازی انقلابی برای توسعه همه جانبه گام بردارند.
شناسه خبر : 1072916 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اهمیت برنامه ریزی برای دوران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و لذا چگونگی گذراندن اوقات فراغت در یک جامعه یا یک گروه اجتماعی حائز اهمیت است و کانون مساجد نهادی با استفاده از توان مردمی است که در این راستا خدمات شایانی ارائه کرده است.

 

مدیرمسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: اوقات فراغت فرصت، نعمت و سرمایه ارزشمندی است که باید قدر آن را به خوبی دانست  و با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری لازم از فرصت ها برای تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی و پای کار انقلاب تلاش کرد که کانون مساجد در این بخش با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی و اردویی به این مهم اهتمام دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت‌امنا و سایر تشکل‌های مسجد و محله می‌توانند با رویکردهای شبکه‌سازی و جریان‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی مؤثر برای غنی‌سازی اوقات فراغت بردارند.

 

هاشمی گفت:  کانون های مساجد پیشرو در غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد شبکه سازی هستند  و می توانند  با جریان سازی انقلابی برای توسعه همه جانبه گام بردارند.

 

وی افزود: در طول سال های مختلف توانمندی های مختلف کانون مساجد به منصه ظهور رسید و اکنون هم در دوران کرونا با همه محدودیت ها کانون های مساجد فعال پای کار هستند.

 

هاشمی یادآور شد: رشد و پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله و استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد تلاشی است که در دوران کرونا همه ما به عینه مشاهده کرده ایم و باید این اتحاد و همدلی در جامعه گسترش یابد.

پایان پیام/ 175