کلاس های تابستانه ویژه کودکان در کانون «پیمان غدیر» جهرم
کلاس های تابستانه ویژه کودکان در کانون «پیمان غدیر» جهرم

کلاس های تابستانه ویژه کودکان در کانون «پیمان غدیر» جهرم

پاشه از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه ویژه کودکان در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1072219 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تابستان فصل فراغت کودکان و نوجوانان و فرصتی برای انس و الفت با مسجد است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید از این فرصت به خوبی در جهت جذب دانش آموزان استفاده کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: امسال نیز با وجود وضعیت کرونایی، اما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام به برگزاری کلاس های تابستانه ویژه گروه سنی کودکان و مقطع پیش دبستانی کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه این کلاس ها در رشته های مختلف برگزار می شود، عنوان کرد: قرآن و مفاهیم قرآنی، مفاهیم ریاضی و علوم، مهارت های اخلاقی، نقاشی، آشنایی با حروف، همراه با بازی های تقویت کننده مهارت های جسمی و ذهنی کودک از جمله آموزش هایی است که در فصل تابستان برای گروه کودک در این کانون فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

 

پاشه با اشاره به اینکه این کلاس ها ویژه گروه سنی چهار تا 6 سال است، خاطرنشان کرد: نام نویسی برای شرکت در این کلاس ها در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.

 

وی مکان برگزاری کلاس های تابستانه را کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» عنوان کرد و گفت: کلاس های تابستانه ویژه کودکان از 15 تیرماه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت محدود کلاس ها، اولویت با کسانی است که زودتر نام نویسی کنند، اظهار کرد: این کلاس ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ظرفیت محدود برگزار می شود.

پایان پیام/ 691