مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان»
مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان»

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان»

حجت الاسلام یارمحمدی از مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان» خبر داد.
شناسه خبر : 1072189 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به طرح ملی« مدرسه، مسجد، تابستان» اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت ملی و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری آموزش و پرورش اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: پیوند نهاد مسجد، مدرسه و خانواده، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد، شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط و ارتقاء سطح مهارت های اجتماعی از اهداف این طرح است.

 

وی ادامه داد: در این طرح کانون های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی مراکز آموزش و تربیتی محله به ویژه مدارس همجوارمساجد می توانند با شبکه سازی و جریان سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بردارند.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه با اجرای این طرح ارتباط مسجد و مدرسه منسجم‌تر می شود، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نیز این طرح در کانون های های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

وی افزود: افرادی که علاقه‌مند هستند در این طرح حضور داشته باشند، می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: سامانه این طرح در سامانه شاد نیز معرفی شده است و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند. مسابقات کتابخوانی، جشنوا‌ره‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌های آموزشی متعدد از جمله بخش‌های مختلف این طرح است.

 

 

 

پایان پیام/ 73