کمیسیون فرهنگی مجلس رویکرد مساعدی نسبت به حمایت از نخبگان مسجدی دارد
کميسيون فرهنگي مجلس رويکرد مساعدي نسبت به حمايت از نخبگان مسجدي دارد
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از خبرگزاری شبستان؛

کمیسیون فرهنگی مجلس رویکرد مساعدی نسبت به حمایت از نخبگان مسجدی دارد

منتظري در بازديد از خبرگزاري شبستان، طي سخناني اظهار کرد: کميسيون فرهنگي مجلس رويکرد مساعدي نسبت به حمايت از نخبگان مسجدي دارد.
شناسه خبر : 28507 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «غلامرضا منتظری»، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه 8 تیرماه از خبرگزاری شبستان بازدید به عمل آورد.
 

وی در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مدیرعامل و «مرتضی طاهریان» سردبیر و خبرنگاران خبرگزاری شبستان صورت پذیرفت، از بخش‌های مختلف از جمله سرویس‌های خبری این خبرگزاری دیدن کرد.

 
منتظری در این بازدید طی سخنانی در مورد رویکرد کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به حمایت و توجه به نخبگان مسجدی گفت: این کمیسیون رویکرد مساعدی نسبت به حمایت از این قشر دارد.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فراهم کردن زمینه ای برای حضور و فعالیت جوانان در مساجد است، بنابراین هرچه قدر که این برنامه ها جذاب تر باشند مخاطبان بیشتری جذب می شوند که برای تحقق این هدف باید در مساجد سفره فرهنگی پهن شده و غذای سفره متناسب با نیاز مخاطب تهیه شود.