فاروج آخرین قرار گاه عاشقی دلدادگان امام رضا (ع) در خراسان شمالی
فاروج آخرين قرار گاه عاشقي دلدادگان امام رضا (ع) در خراسان شمالي

فاروج آخرین قرار گاه عاشقی دلدادگان امام رضا (ع) در خراسان شمالی

خدام رضوي امروز و در آخرين روز حضور خود در خراسان شمالي همراه برنامه هاي ويژه نکوداشت ميلاد ثامن الحجج (عليه السلام) در فاروج شدند.
شناسه خبر : 28406 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام)  صبح امروز، 5 شنبه سوم تیر ماه  سال جاری، در آخرین روز حضور خود ر استان خراسان شمالی وارد شهرستان فاروج  شدند و عطر رضوی را برای مردم مناطق مختلف  شهری و روستایی آن هدیه آوردند.

 

خدام رضوی ابتدا مورد استقبال  امام جمعه فاروج قرار گرفتند  و در نشستی صمیمانه  از وی تجلیل کردند.

 حجت الاسلام نوروزی امام جمعه فاروج ضمن قدردانی از حضور خدام رضوی گفت: در شرایط محدودیت های کرونایی و کم توفیقی تشرف  زائران در حرم مطهر رضوی، حضور خدام و ایجاد فضای معنوی زیارت نعمتی ارزشمند است.

 

گلباران مزار شهدای فاروج، حضور در بیمارستان وعیادت از بیماران و همراهی مردم در جشن عمومی میلاد امام رضا (علیه السلام) و نیز دیدار با کارکنان نیروی انتظامی از اهم برنامه های انجام شده سفیران رضوی  در شهر فاروج بود.

 

همچنین  اعضای کاروان زیر سایه خورشید در شهر تیتکانلو حضور یافتند و در بدو ورود بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شدند، و با زمزمه یا رضا و عطر متبرک رضوی قبور مطهر شهیدان را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

 دیدار با مردم این شهر و حضور در جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) دیگر برنامه خدام در شهر تیتکانلو می توان نام برد.

 

پس از آن نیز خدام رضوی ضمن دیدار مردمی در روستای چری فاروج، به دیدار سه تن از کم توانان جسمی و هنرمند  رفتند و پیام آور محبت و رأفت رضوی شدند.

 

گفتنی است؛ این برنامه ها به همت کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم (علی السلام) شهرستان فاروج تدارک دیده شده بود .

 

پایان/