آوای«یارضا(ع)، یارضا(ع) » با نوای گرم خادمان حرم مطهر رضوی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) شهرکرد طنین انداز شد
آواي«يارضا(ع)، يارضا(ع) » با نواي گرم خادمان حرم مطهر رضوي در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) شهرکرد طنين انداز شد
در ویژه برنامه دهه کرامت کانون فرهنگی هنری عمار

آوای«یارضا(ع)، یارضا(ع) » با نوای گرم خادمان حرم مطهر رضوی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) شهرکرد طنین انداز شد

در ويژه برنامه دهه کرامت کانون فرهنگي هنري عمار، خادمان حرم مطهر رضوي آواي «يارضا(ع)، يارضا(ع) » را در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) با نواي گرم خويش طنين انداز کردند.
شناسه خبر : 28395 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در جشن دهه کرامت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع)میرآباد شهرکرد که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری عمار برگزار شد، خادمان حرم مطهر رضوی با آوای «یارضا(ع)، یارضا(ع) » عطر و بوی خاصی به برنامه بخشیدند.


                                                
این جشن در فضایی آکنده از مهر و محبت به ساحت مقدس ائمه اطهار به ویژه حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) وبا رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.


 ابتدا حجت الاسلام و المسلمین معنوی، امام جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) میرآباد شهرکرد، طی سخنانی پس از اقامه نماز جماعت، ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این برنامه و هماهنگی های انجام شده توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مسجد برای حضور اعضای کاروان زیر سایه خورشید در این مسجد، به خادمان حرم مطهر رضوی، ، خیر مقدم گفت.

 

 حجت الاسلام و المسلمین وزیری مقدم، روحانی کاروان زیر سایه خورشید، در ادامه این جشن سخنانی در وصف حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) بیان نمود.


علی اکبر غلامشاهی، پیرغلام  اهلبیت عصمت و طهارت، مداح آستان قدس رضوی در ادامه این جشن دهه کرامت با نوای گرم خویش، آوای «یارضا(ع)، یارضا(ع) » را در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ع) را طنین انداز کرده و در مدح امام رضا (ع) به ستایشگری پرداخت.


در پایان جشن متبرکات حرم مطهر رضوی توسط اعضای کاروان زیر سایه خورشید در بین شرکت کنندگان در جشن توزیع گردید.


در برگزاری این جشن دهه کرامت که در محل مسجد امام علی (ع) شهرکرد برگزار گردید، کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، و ستاد هماهنگی کانون‏های فرهنگی ‏هنری مساجد مشارکت داشتند.

 

خاطرنشان می گردد، اعضای کاروان زیر سایه خورشید از 29 خردادماه1400وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و تا تاریخ 4 تیرماه میهمان مردم ولایتمدار این استان هستند.