لزوم تقویت ارتباط کانون های مساجد با رسانه ها جهت معرفی دستاوردهای بچه های مسجد
لزوم تقویت ارتباط کانون های مساجد با رسانه ها جهت معرفی دستاوردهای بچه های مسجد

لزوم تقویت ارتباط کانون های مساجد با رسانه ها جهت معرفی دستاوردهای بچه های مسجد

حجت الاسلام ارزانی گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری با رسانه ها به ویژه رواق رسانه تقویت شود و در این بخش عملکردها به درستی منعکس شود.
شناسه خبر : 1069687 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی» امروز چهارشنبه ( 2 تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه رسانه انعکاس فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مهم است.

 

مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشورافزود: در دو سال اخیر سایت فهما برای مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بارگذاری شد که 63 هزار خبر بارگذاری شد که 48 هزار خبر مورد تایید کارشناسان روابط عمومی ستاد فهما در استان ها قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خبرگزاری شبستان اکنون با خبرگزاری های مختلف دیگر هم فعالیت داریم و اخبار حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور منتشر و منعکس می شود و همچنین تقویت ارتباط ستادهای استانی با صدا و سیما از دیگر برنامه های حوزه روابط عمومی ستادفهمای کشور است که 12 رواق طرح ملی«ایران قوی» در صدا و سیما به بیان عملکرد پرداختند.

 

حجت الاسلام ارزانی گفت: 13 هزار و 500 نفر از مدیران و اعضای کانون فعال و 20 هزار دقیقه مستند داریم و لذا ارتباط با رواق های رسانه  باید مورد توجه کارشناسان روابط عمومی ستادهای فهما باشد.

 

وی یادآور شد: در حوزه بین الملل هم کانون های برتر برای اعزام به هند در نظر گرفته شدند که با توجه به ویروس کرونا اجرایی نشد و بعد از ریشه کنی کرونا این برنامه اجرایی می شود.

پایان پیام/ 286