با تولید کلیپ بانک‌داری اسلامی بانک ها را مجاب به حمایت از امورات مسجد کردیم
با تولید کلیپ بانک‌داری اسلامی بانک ها را مجاب به حمایت از امورات مسجد کردیم

با تولید کلیپ بانک‌داری اسلامی بانک ها را مجاب به حمایت از امورات مسجد کردیم

آبیاتی گفت:برای تهیه امورات مسجد به‌دنبال اخذ تسهیلات بودیم که با توجه به شرایط از انجام کار پشیمان شدیم، و برای حل مشکل یک کلیپ ۱۰ دقیقه ای در خصوص نحوه بانک‌داری اسلامی آماده و به رئیس بانک‌ها ارائه کردیم که این تجربه رسانه‌ای موجب تسهیل مشکلات شد.
شناسه خبر : 1069674 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « علی آبیاتی» امروز(2تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد فهمای کشور به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است، بیان کرد: از رواق رسانه رتبه برتر کشور را به‌دست آوردیم، بلندگوی کانون خیلی مهم است، از این رو پیدا کردن معضل و راه حل را در دستور کار قرار دادیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری «معراج الصالحین» کاشان با اشاره به انجام دو کار مهم که انجام شد، گفت: ما همواره سعی کردیم مسئولان شهری و استانی را به کانون بکشانیم، اگر هم می‌آمدند وقتی را برای گوش دادن به حرف‌های بچه‌های کانون اختصاص نمی‌دادند، با آغاز تابستان ۱۳۹۹ از بچه‌ها قول گرفتم اطلس و مجله‌ای برای کانون تهیه کنند‌.

 

آبیاتی یادآور شد: در این اطلس پوستری تهیه شد جزییات ۸ واحد تخصصی در کانون و تمام کلاس‌ها تا حتی گزارش مالی تابستان و ... در آن گنجانده شد، بالغ بر ۳۰ نسخه از آن چاپ کردیم و همه بازتاب داشت، کار دوم در حوزه رسانه طراحی برنامه اتاق عقد جوان بود که نیاز به بودجه ۲۵ میلیون تومانی داشت تا برای کسانی که مشکل مالی دارند این اتاق تهیه شود.

 

مدیر منتخب فهما از کاشان ادامه داد: برای تهیه بودجه به‌دنبال اخذ تسهیلات بودیم آن هم با شرایط سخت و عجیب و غریب، بعد به سراغ بانک‌ها رفتیم، اما شرایط دریافت وام بسیار سخت بود تا جایی که از انجام کار پشیمان شدیم، بلافاصله به بچه‌ها گفتم یک کلیپ در خصوص نحوه بانک‌داری اسلامی ظرف مدت دو روز به مدت ده دقیقه آماده کنند به رئیس بانک‌ها ارائه دادم.

 

این مدیر فعال یادآور شد: این تجربه رسانه‌ای اتفاق بزرگی را رقم زد و موجب تسهیل مشکلات شد.

 

پایان پیام/ 286