چاپ کتاب تاریخ وردنجان به همت کانون فاطمه الزهرا(س)/امورات مسجد را با بازیافت لامپ های حباب دار تامین می کنیم
چاپ کتاب تاریخ وردنجان به همت کانون فاطمه الزهرا(س)/امورات مسجد را با بازیافت لامپ های حباب دار تامین می کنیم

چاپ کتاب تاریخ وردنجان به همت کانون فاطمه الزهرا(س)/امورات مسجد را با بازیافت لامپ های حباب دار تامین می کنیم

موسوی وردنجانی به فعالیت جدی اعضای کانون فاطمه الزهرا(س) وردنجان در رواق قلم اشاره کرد و گفت: در این حوزه با استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی با شناسایی خوب وارد عمل شدیم، چند کتاب در دست چاپ داریم که یکی در مورد فرهنگ، ورزش و تاریخچه شهر وردنجان است.
شناسه خبر : 1069668 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حامد موسوی وردنجانی» امروز(2تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد فهمای کشور به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است، اظهار کرد: از زمان اجرای رویداد ملی فهما فعالیت‌ها با قوت آغاز شده، کلیات کار مشخص است، در حوزه کار  رواقی که در بحث شبستان و هنر آغاز شد در قدم اول شبستان هنر بحث شناسایی صورت گرفت، در قدم دوم برطبق استعدادها سازماندهی و سوم اینکه به تولید محتوا و ثبت اثر فکر کردیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) مسجد جامع شهر وردنجان استان چهارمحال بختیاری افزود: امروز بحث مهم اعضای این کانون اجرای کار رواق ترنج است که با دستان هنرمندان با توجه شاخصه کارآفرینی در حال اجراست، به نحوی که کارهای نو و جدید در شهر ما تولید شد.

 

وی بیان کرد: اعضای این کانون در همه رواق‌ها کار می‌کردند، از بیش از ۳۰۰ نفر در  قالب برنامه سه‌شنبه‌های تکریم تجلیل بعمل آوردیم، پس از شیوع کرونا حدود ۴۰ برنامه اجرا کردیم که به‌واسطه آن در سطح شهرستان رتبه اول را کسب کردیم، در تمامی رواق‌ها در مسابقات تعداد افراد زیادی در جشنواره‌ها شرکت کردند.

 

موسوی گفت: در بحث رواق قلم با استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی با شناسایی خوب وارد عمل شدیم، چند کتاب در دست چاپ داریم که یکی در مورد فرهنگ، ورزش و تاریخچه شهر وردنجان است.

 

وی اضافه کرد: همچنین در بحث کارآفرینی با توجه به اینکه وردنجان آب و هوای خوبی برای کشاورزی دارد در بحث گلخانه به پرورش گل‌های زینتی روی آورده و موفق بودیم.

 

موسوی یادآورشد: طرح دیگر بحث جمع‌آوری لامپ‌های حباب دار سوخته بود که پس از اعمال تغییرات به فروش می‌رساندیم و درآمدمش صرف امورات کانون می‌شد، همچنین به بحث جمع‌آوری وسایل غیرضروری روی آوردیم برنامه‌های مختلفی در بحث تولیدات محتوا و چندرسانه‌ای داشتیم.

پایان پیام/ 286