کانون های مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند/ایده مسجدی باید مردم پسند باشد تا اعتبار جذب کند
کانون های مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند/ایده مسجدی باید مردم پسند باشد تا اعتبار جذب کند

کانون های مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند/ایده مسجدی باید مردم پسند باشد تا اعتبار جذب کند

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دور از سیاست زدگی تمام قد برای نظام ایستاده اند.
شناسه خبر : 1069671 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» امروز چهارشنبه ( 2 تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است، اظهار کرد: برخی بر این باورند که نمی توان بدون پول کاری کرد اما وجود این اردوگاه بیانگر ما می توانیم است و اینکه می توان با دستان خالی این اردوگاه و موسسه فرهنگی را احداث کرد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اینکه در کف میدان و در میدان حاضر باشید مهم است و باید به دنبال کار و هنر باشید و از تجربیات استفاده کرده و مدیریت کار داشته باشید.

 

وی خاطر نشان کرد: تجربه های عملیاتی فراوانی داریم که باید الگو و نمونه برای همگان باشد و باید مراقب باشیم که انگیزه الهی خود را از دست ندهیم و در راه و مسیر خدا باشیم و محکم بایستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: شما مردمی هستید که در برابر دشمنان تا دندان مسلح جانانه ایستادید و موفق شدید و با دستان خالی رفتید، جنگیدید و پیروز شدید و در بخش تربیتی هم می دانیم که اگر بواسطه کار ما یک نفر هدایت شود باید کار کنیم و تلاش بیشتری انجام و در میدان باشیم.

 

وی تصریح کرد: در ورزش همگانی که در حوزه ماست باید در بستر کاری ما قرار گرفته و از امتیاز برخوردار شوند و فعالیت های خودجوش هم در فعالیت ها لحاظ شده و ظرفیت خوبی است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: آموزش استان ها به زودی و بعد ازدهه ولایت کلید می خورد و استان ها با تلاش بیشتری در این بخش وارد عمل شوند و فعالیت های تخصصی آغاز شود و همه پای کار باشند و رواق های استانی فعال شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت این اردوگاه خرماکلا مازندران استفاده کنید که این نمونه کمک می کند برای آموزش استانها تا همه استفاده و الگوبرداری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: برنامه ها و طرح های ارزشمندی که ارائه شد باید به درستی در دستور کار قرار گیرد و مدیریت برنامه ها را لحاظ کرده و اولویت بندی و عرضه کنید.

 

وی بیان کرد: کار در کانون مساجد داوطلبانه است و سامانه سحاب برای ایده ها و طرح هاست و 16 هزار اثر داریم که باید عرضه شود و اکنون برای معاونین قابل نمایش و عرضه است و با هماهنگی عرضه می شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: باید کارهایی ارائه شود که مردم پسند باشد تا تبدیل به اعتبار شود و با توجه به اینکه ظرفیت کانون مساجد بکر و ناشناخته و قابلیت ارتقا دارد و در حوزه سیاست زدگی وارد نشده است و کانون ها در همه زمان ها سیاست زدگی ندارند و اکنون باید برای انقلاب این ظرفیت ها متبلور شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی یادآور شد: ما سرباز رهبری هستیم و تمام قد به نظام خدمت می کنیم و امیدواریم با مدد الهی در شبکه های مختلف اثرگذار باشیم.

پایان پیام/ 286