برپایی ایستگاه صلواتی در روز ولادت امام رضا (ع) توسط کانون «انصارالحجه»
برپایی ایستگاه صلواتی در روز ولادت امام رضا (ع) توسط کانون «انصارالحجه»

برپایی ایستگاه صلواتی در روز ولادت امام رضا (ع) توسط کانون «انصارالحجه»

بهروزی از برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی در سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1069387 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» نیز مهیا و پذیرای عاشقان و محبان آن حضرت بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به منظور پاسداشت این مناسبت فرخنده، با تهیه شیرینی و شربت و توزیع میان مردم، در برگزاری جشن های دهه کرامت سهیم شدند.

 

وی بیان کرد: توزیع شیرینی و شربت توسط بچه های مسجد در خیابان مجاور کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» انجام و میان خودروهای عبوری توزیع شد.

 

بهروزی با اشاره به اینکه توزیع شیرینی و شربت به همت این کانون فرهنگی و هنری همواره و در مناسبت های مختلف انجام می شود، عنوان کرد: نوای مولودی خوانی و مداحی های زیبا در وصف ائمه اطهار (ع) نیز همزمان با مناسبت های فرخنده در ایستگاه صلواتی این کانون فرهنگی و هنری پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در پایان ضمن قدردانی از بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه صلواتی، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سعی شد تا شیوه نامه های بهداشتی توسط بچه های مسجد در راه اندازی این ایستگاه صلواتی رعایت شود.

پایان پیام/ 691