کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام رضا (ع) هستند
کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام رضا (ع) هستند

کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام رضا (ع) هستند

نعمت اللهی گفت: آیین های جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1068870 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۰

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب میلاد غریب الغربا حضرت امام رضا (ع) غرق در شور و شادی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: شهروندان جهرمی با حضور در کانون های مساجد شهرستان دل های خود را روانه آستان حریم دوست می کنند و از ایشان می خواهند تا از این حریم دست خالی برنگردند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار می شود، عنوان کرد: در این برنامه «مهدی فصاحت» از کارشناسان مذهبی به سخنرانی می پردازد.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: این مراسم با مولودی خوانی «فرشید میرزایی» امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، این ویژه برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری مراسم جشن و سرور به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خبر داد و گفت: این مراسم نیز پس از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی از جمله برنامه های این ویژه برنامه است که با حضور اهالی مسجد و شهروندان برگزار می شود.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: همچنین کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» و کانون «الزهرا (س)» نیز میزبان محبان و عاشقان اهل بیت (ع) در جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بخش های «سیمکان» و «کردیان» شهرستان جهرم هم آماده پذیرایی از اهالی روستاها هستند که امشب و فردا شب با حضور عاشقان حضرتش برگزار می شود.

 

رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم ها اشاره کرد و از شهروندان جهرمی برای حضور در ویژه برنامه های جشن و سرور دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691