خورشید طوس در بلندترین روز سال بر شهرستان جاجرم تابید
خورشيد طوس در بلندترين روز سال بر شهرستان جاجرم تابيد
در آستانه میلاد ثامن الحجج(علیه السلام)؛

خورشید طوس در بلندترین روز سال بر شهرستان جاجرم تابید

مردم شهرستان جاجرم امروز در دهمين روز از ايام دهه کرامت، در آستانه ميلاد علي بن موسي الرضا (عليه السلام) ميزبان خادمين آستان مقدس آن امام همام شدند.
شناسه خبر : 28278 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ خادمان آستان قدس رضوی امروز دوشنبه 31 خرداد ماه جاری و در بلندترین روز سال میهمان مردم شهرستان جاجرم بودند و عطر محبت رضوی را در سومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید برای مردم این خطه به ارمغان بردند.

 

خدام ابتدا طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام سید محمد موسوی،  امام جمعه جاجرم پس از مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (علیه السلام) نشان  متبرک حضرنت علی بن موسی الرضا را به وی هدیه کردند.

 

همچنین به دیدار خانواه شهید والامقام «رضا خداپناه»، با احترام تکریم مادر آن شهید گلگون کفن صبوری این مادر شهید را ستودند و معنویت و عطر محبت حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) را به وی دیه دادند.

 دیدار با کارکنان آموزش و پرورش نیز برنامه بعدی خدام کاروان زیر سایه خورشید بود و پس آن نیز در جمع مدافعان بیمارستان جاجرم حاضر شدند و از زحمات بی وقفه مدافعان سلامت در این بیمارستان برای مبارزه با کرونا  قدردانی کردند.

 

همچنین دیدار با خانواده معزز شهید والامقام «مهدی جنتی» دیدار مردمی در حسنیه امام رضا (علیه السلام) سنخواست  و نیز حضور در صحن متبرک امامزاده سلطان  زین العابدین (علیه السلام)  و نیز حضور در جمع کارکنان شرکت آلومینای جاجرم، قدردانی از تلاشگران سلامت در مرکز خدمات سلامت شهری و روستایی سنخواست را نیز می توان نام برد.

 

گفتنی است، خدام رضوی عصر امروز نیز با حضور در دو برنامه جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) در شوقان و بجنورد عاشقان رضوی را همراهی خواهند کرد.

پایان/