امام رضا(ع) را با زبان هنر به مردم جهان معرفی کنیم
امام رضا(ع) را با زبان هنر به مردم جهان معرفي کنيم

امام رضا(ع) را با زبان هنر به مردم جهان معرفی کنیم

صادقي، با بيان اينکه استفاده از ظرفيت کارهاي هنري در سطح سينما و تلويزيون فرصتي براي شناساندن فرهنگ رضوي است، گفت: در واقع وظيفه ما اين است که امام رضا(ع) را با زبان هنر به مردم جهان معرفي کنيم.
شناسه خبر : 28222 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۲
 
«ژیلا صادقی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) پیرامون برگزاری جشن های دهه کرامت و جایگاه امام رضا (ع) در قلب های مردم ایران گفت: انتظار هر ساله برای رسیدن به این ایام زیبا از آن انتظارهای شیرینی است که هر ایرانی دوست دارد. عشق به امام رضا (ع) باور همه ما است و خدا را شاکرم که در این دهه از رادیو و تلویزیون بیشتر درباره امام رضا (ع) می شنوم.

وی ادامه داد: امام‌رضا (ع ) موهبتی بسیار عظیم و گنجینه ای بس بزرگ از طرف خدا هستند. دقت کرده اید در این ایام مهربانی آدمها نسبت به هم بیشتر می شود؟ خدا کند که این مهربانی آقا در همه سال در قلب همه ما جاری باشد. یک ایران است و یک امام رضا(ع)، پس جشن گرفتن ولادت کسی که ایران و ایرانی در همه دنیا زیر سایه او دیده شده است کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

این مجری تلویزیون در ادامه افزود:  فرهنگ رضوی، صحبت ها و احادیث امام رضا (ع) از  طریق هنر به دل می نشیند چراکه هنر جذاب است و در هر حوزه و قالبی که باشد فرقی نمی کند. هنر، توانایی ایده پردازی دارد و چه بهتر که در اختیار فرهنگ و سیره رضوی قراربگیرد.
 
وی سخاوتمند بودن امام رضا (ع) را یکی از برجسته ترین خصیصه های آن حضرت دانست و گفت: سفره بازِ امام‌ رضا(ع) زبانزد همه دنیا است. همین که روزانه چندین هزار نفر ریزه خوار سفره باز و پر برکت ایشان هستند مگر اتفاق کوچکی است. امیدوارم تک تک ما از همه خصوصیات رضوی بهره مند شویم.