دیدار رئیس ستاد فهما با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
ديدار رئيس ستاد فهما با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي

دیدار رئیس ستاد فهما با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور (فهما) در جريان سفر به استان خراسان رضوي با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 28202 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین«حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد کانون های فهمای مساجد کشور، صبح امروز شنبه 29 خرداد در دیدار با «یوسفی امینی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، با بیان اینکه پتانسیل ها و توانمندی های خراسان رضوی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد قابل توجه است، ابراز امیدواری کرد که در دومین رویداد ملی فهما خراسان رضوی به عنوان پایتخت ملی فهما معرفی شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی افزود: دومین رویداد ملی فهما با رویکردی جدید و در 3 شبستان و 12 رواق برگزار خواهد شد. این رویداد با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا است.

 

در ادامه این دیدار یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیزابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت لازم شاهد معرفی استان خراسان رضوی به عنوان پایتخت ملی فهما در سال 1400 باشیم .

 

در این دیدار مشکلات تامین اعتبارات تجهیزات حمایتی کانون های مساجد خراسان رضوی نیز مورد بررسی قرار گرفت .

 

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مشاور وزیر و ریاست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، انتصاب آقای امینی را به سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت در عرصه خدمت به فرهنگ و هنر خراسان رضوی ، کردند.