ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «اسوه» در دهه کرامت
ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «اسوه» در دهه کرامت

ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «اسوه» در دهه کرامت

گلشن با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت، گفت: همچنین در این ایام بسته‌های گوشت قربانی میان ۲۰۰ خانواده محروم توزیع می‌شود.
شناسه خبر : 1067890 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

«مصطفی گلشن» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تدارک جشن های دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «اسوه»، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت مراسم جشن و سرور در کانون «اسوه» مسجد اعظم وصفنارد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «اسوه» منطقه 17 تهران بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی از کتاب «آستان خورشید» ویژه نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است. همچنین، به مناسبت این ایام سه راس گوسفند با همکاری کانون حضرت خدیجه(س) ذبح کرده ایم و بسته های گوشت یک کیلو و نیم میان 200 خانواده نیازمند توزیع می شود.

 

گلشن برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای سرود، برگزاری اردوی زیارتی در امامزادگان را بخش دیگری از برنامه های این کانون برشمرد و گفت: عمده اقدامات و فعالیت های ما در این کانون بر اساس سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سه محور تحصیل، تهذیب و ورزش بوده است و براساس همین تقسیم ‌بندی فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنیم و در دوران کرونا هم حال و هوای فعالیت‌های ما تغییر کرده و رنگ جهادی به خود گرفت.

 

وی درباره اقداماتی که کانون اسوه در راستای کارآفرینی و اشتغال انجام داده است، ابراز کرد: یکی از رویکردهای کانون اسوه فراهم کردن فرصت اشتغال برای کسانی است که توانایی کار کردن دارند، اما شغلی برای تامین معاش ندارند و گروه دوم افراد نیازمندی هستند که توانایی کار کردن ندارند و ما با توجه به این تقسیم‌بندی و با هماهنگی با تولیدی‌های مسجد اعظم بسیاری از این افراد را به مراکز خیاطی، کلاهدوزی، مکانیکی، تولیدی مبل معرفی کردیم تا از این طریق مشغول به کار شوند و در همین راستا برای 100 خانواده تحت پوشش اشتغال ایجاد کرده ایم و آنها دیگر نیازمند حمایت های معیشتی ما نیستند.

 

 

 

پایان پیام/ 40