رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند
رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند

رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند

حجت الاسلام باقری گفت: رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند و باید مراقب شیطنت های دشمنان در کمرنگ کردن حضور و بی اثر بودن رأی ها باشیم.
شناسه خبر : 1067500 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۶

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حضور مردم در این دوره از انتخابات مطلوب و قابل قبول است و انتظار داریم این صفوف به هم پیوسته با رعایت پروتکل های بهداشتی را تا ساعات آخر داشته باشیم و همگان با شور و شعور در انتخابات شرکت کنند.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «مردم میدان دار اصلی انتخابات هستند» و با رأی خود سرنوشت سال های آنیده را رقم می زنند و لذا هر چه شکوه و حضور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات بیشتر و با دقت بیشتری باشد؛ آینده بهتری خواهیم داشت.

 

وی اضافه کرد: رأی بالا، رئیس جمهور قوی به دنیا معرفی می کند و باید مراقب شیطنت های دشمنان در کمرنگ کردن حضور و بی اثر بودن رأی ها باشیم و بدانیم هر رأی ما اثرگذار است و می تواند آینده کشور را تغییر دهد.

 

حجت الاسلام باقری یادآور شد: حضور آگاهانه مردم اقتدار نظام را به دنبال داشته و این اقتدار در منطقه نیز تأثیر گذار است و نباید از آن غفلت کنیم و باید با حضور حداکثری در انتخابات فردی اصلح نظام را برای آینده بیمه کنیم.

پایان پیام/ 175