برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد کردستان
برگزاري ويژه برنامه هاي دهه کرامت در سطح کانون هاي مساجد کردستان

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد کردستان

گلباغي با اشاره به ويژه برنامه هاي گراميداشت دهه کرامت در کردستان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، جشن هاي مردمي در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28101 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، «کامل گلباغی» در جلسه هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت که با حضور اعضای این کمیته در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: آذین‌بندی مساجد و تکایا، تجلیل از بانوان فعال کانون‌های مساجد و برگزاری برنامه‌های مشترک با قرارگاه خاتم‌الاوصیاء از جمله دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با محوریت مساجد و بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می شوند، ادامه داد: برگزاری مراسم روز دختر و بلوغ سیاسی با همکاری قرارگاه خاتم‌الاوصیاء از برنامه‌هایی است که توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری جشن های مردمی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز خبر داد و  یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناست دهه کرامت در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.