مسائل پیرامون انتخابات توسط کارشناسان در کانون «امام موسی کاظم (ع)» تبیین شد
مسائل پیرامون انتخابات توسط کارشناسان در کانون «امام موسی کاظم (ع)» تبیین شد

مسائل پیرامون انتخابات توسط کارشناسان در کانون «امام موسی کاظم (ع)» تبیین شد

ابراهیمی گفت: نشست بررسی و تبیین شاخصه های انتخاب اصلح در کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1066232 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست تبیین و بررسی شاخصه های انتخاب اصلح و لزوم حضور حداکثری پای صندوق های رای با حضور بچه های مسجد و نمازگزاران در کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم افزود: در این برنامه، حجت الاسلام ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم به سخنرانی و بحث در رابطه با لزوم شناسایی جریانات سیاسی و نقش آنان در انتخابات پیش رو، فضاسازی دشمنان برای جهت دهی انتخاب مردم و عدم حضور در انتخابات و لزوم آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی در انتخاب فرد اصلح پرداخت.

 

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم و مشارکت پایین در انتخابات، بصیرت افزایی و آگاهی کامل از این توطئه ها از الزامات امروز جامعه است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه نقش بسزایی بر عهده دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» همچنین به انتخابات شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» با دعوت از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر جهرم به منظور ارائه و تبیین برنامه های خود برای پیشبرد و پیشرفت قدم هایی برداشته است.

پایان پیام/ 691