همه ما ایرانیان عاشق امام رضا(ع) هستیم
همه ما ايرانيان عاشق امام رضا(ع) هستيم

همه ما ایرانیان عاشق امام رضا(ع) هستیم

اخشابي ضمن گراميداشت دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن‌الحج(ع) اظهار کرد: همه ما ايرانيان عاشق امام رضا(ع) هستيم.
شناسه خبر : 28037 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مجید اخشابی خواننده جوانی است که از قضا صدای دلنشینی دارد و ارادتش به امام رضا (ع) را با حضور همیشگی‌اش در جشن‌های دهه کرامت تلویزیون بر هیچ کس پوشیده نیست. این خواننده ضمن ابراز ارادتش به امام رضا(ع) گفت: همه ما ایرانی هاعشق به امام‌رضا (ع) را از بالین مادر در زندگی داریم و به این احساسات و ابراز عشقمان به امام رئوف به عنوان یک غنیمت نگاه کرده و به آن می بالیم.
 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت گفت: علاقه قلبی ما به امام رضا (ع) به جای خود، اما انچه که دهه کرامت را زیباتر نشان‌میدهدهمین‌جشن ها و مراسمات است که هر ساله شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن توسط مساجد و مراکز مختلف هستیم .خود من هر ساله پای ثابت حاضر در این مجالس و مراسمات هستم و خداراشاکرم که دراین ایام‌مقدس میتوانم درخدمت هم میهنانم باشم .

اخشابی در پاسخ به این سئوال که هنر تا چه میزان میتواند در اشاعه فرهنگ رضوی موثر باشد افزود: مساله هنر به همین سادگی که مطرح میشود نیست باید بتوان درقالب هر شاخه از هنر حرفی نو بیان‌کرد که مفاهیمی اصیل رادر بربگیرد تابتواند حق مطلب را ادا کند دراین صورت است که میتوان گفت ، توانسته ایم هنرمندانه این ایام را جشن بگیریم؛ اما چیزی که این میان باید به آن توجه کرد رسالت و وظیفه‌ای است که بر گردن متولیان این امر بزرگ است. برگزارکنندگان این جشن‌ها، از هر مرکز و سازمانی که می‌خواهند باشند باید بتوانند علاوه بر کارهای اجرایی در ایجاد جریان‌های مختلف فرهنگی وهنری هم موثر عمل کنند و زمانی می توانیم بگوییم که خروجی خوبی در این زمینه داشته ایم که بازتابش رادر سطح جامعه شاهد باشیم.
 
وی با اشاره به لزوم اشاعه رافت رضوی در سطح جامعه گفت: باتوجه به وضعیت جامعه کنونی شاید بشود گفت علاوه بر همه آداب رضوی، به اشاعه رأفت رضوی که یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین اخلاق امام رضا (ع) است مبادرت ورزیم که نمونه اش فیلمسازان هستند که می توانند در عرصه فیلم سازی به این اخلاق رضوی بیش از پیش برای بهتر نشان دادن این اخلاق رضوی به مردم  دست به کار شوند.