برگزاری بیست و چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با دهه کرامت
برگزاري بيست و چهارمين مراسم ازدواج دانشجويي همزمان با دهه کرامت

برگزاری بیست و چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با دهه کرامت

حجت‌الاسلام و المسلمين تقوي از آغاز بيست و چهارمين مراسم ازدواج دانشجويي همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس خبر داد.
شناسه خبر : 28036 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۴۸

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی تقوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها امکان برپایی جشن‌ها و مراسم‌ها و برنامه‌های حضوری ممکن نیست؛ با این وجود تلاش کردیم بیست و چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود همزمان با آغاز دهه کرامت در مشهد برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در جوار حرم کریمه اهل‌بیت(ع) در شهر قم بود که این برنامه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم برگزار شد. در این جشن حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدهادی هدایت» به عنوان سخنران و «حسن شالبافان» به مدیحه‌سرایی پرداختند.


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در این برنامه همچنین شعرخوانی «مجید تال» به همراه برگزاری مسابقه و برنامه ویژه این مناسبت‌های مبارک با اجرای «فضه‌سادات حسینی» را به صورت حضوری و با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌ایم. همچنین این برنامه به صورت زنده از شبکه آپارات برای علاقمندان پخش شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی همچنین از حضور دختر شیخ شعاع از مدافعان حرم در این برنامه خبر داد و گفت: فرزند آن شهید در این برنامه به بیان خاطره‌ای از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ولادت حضرت معصومه(س) پرداخت.

وی همچنین متذکر شد: تمامی دفاتر استانی نهاد نیز باتوجه به شرایط هر شهر از نظر وضعیت کرونا و براساس دستورات ستاد مقابله با کرونا ویژه برنامه‌ریزی‌های را برای ایام دهه کرامت تدارک دیده‌اند.

کلمات کلیدی: دهه کرامت 1400