تولید محتوا با موضوع مشارکت در انتخابات در کانون «مشکات الرضا (ع)»
تولید محتوا با موضوع مشارکت در انتخابات در کانون «مشکات الرضا (ع)»

تولید محتوا با موضوع مشارکت در انتخابات در کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی از تولید محتوا با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1065756 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات، این روزها به عنوان یکی از دغدغه های دلسوزان کشور تبدیل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: برای این منظور و دعوت مردم به حضور حماسی و مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، همگان وظیفه دارند تلاش کرده و گام هایی در این زمینه بردارند.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز به نوبه خود وظیفه دعوت مردم به سوی مشارکت در انتخابات دارند و در این زمینه فعالیت های متعدد و متنوعی از سوی فعالان کانون ها انجام شده است.

 

رحیمی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی با فعالیت هایی همچون نشست های بصیرتی و سیاسی، برگزاری تریبون آزاد و... در این زمینه اقدام کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم، با اشاره به تولید محتوا از سوی این کانون در زمینه انتخابات، اظهار کرد: در این زمینه پوسترهای مختلف بصیریتی برای حضور مردم در انتخابات تهیه و تولید شده است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه این پوسترها به مرور تهیه و توسط گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» توزیع می شود، گفت: پوسترهای تولیدی توسط بچه های مسجد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

پایان پیام/ 691